EXPERTISEBLOG: Slim zakelijk bloggen: kies voor de functionele, emotionele of symbolische behoefte!

08 April 2017

Als u een zakelijk blog publiceert, houdt u dan rekening met de drie behoeften die uw potentiële klanten hebben?

EXPERTISEBLOG: Hoe zorgt u er voor dat uw zakelijke blog wordt gelezen.

02 April 2017

Als u een blog schrijft, denkt u dan ook als Blendle? Is het antwoord Nee? Wel, dan beslist even verder lezen, want het Blendle-principe is een ‘Must’ om de kans op zakelijk succes te vergroten. U schrijft uw blog toch ook met een doel?

EXPERTISEBLOG: Hoe overtuigt u de zwevende klant? (7 handvatten!)

EXPERTISEBLOG: Hoe overtuigt u de zwevende klant? (7 handvatten!)

Zoals politici zwevende kiezers overtuigen


11 Maart 2017

Zwevende kiezers! Ze zijn er volop. Toch slagen politieke partijen er in om kiezers op andere gedachten te brengen. Kijk maar naar de peilingen. De les? Als politici kunnen overtuigen, dan kunt u ook de zwevende klant overtuigen. 7 handvatten!

EXPERTISEBLOG - Scoren op klantenloyaliteit. Maar hoe?

27 Februari 2017

Wat is dat toch met autoverkopers? Waarom weten zij mij niet het WOW-gevoel te geven? Waarom kunnen zij mij niet verrassen? (Geen wonder dat ik elke keer weer mijn auto elders koop). Een blog over klantenloyaliteit. (Waar gebeurd!)

EXPERTISEBLOG - Vier simpele vragen waardoor de MKB-ondernemer weet waarover hij kan bloggen

13 Februari 2017

MKB-ondernemers weten absoluut waarom ze zouden moeten bloggen. Echter, vaak hebben ze geen idee waar ze dan precies over zouden moeten bloggen. Om daar achter te komen, is eigenlijk heel eenvoudig... Ik leg het u uit in het kortste blog, ooit geschreven.

EXPERTISEBLOG: Vrijheid van commerciële meningsuiting voor ondernemers in Nederland is minder geworden

03 Februari 2017

In de afgelopen weken heb ik een aantal keer de zgn. #SylvanaSimonsLezing mogen uitspreken. De bottomline? De vrijheid van commerciële meningsuiting voor ondernemers in Nederland wordt steeds beperkter...

EXPERTISEBLOG: Niet tevreden over uw omzet? Dan hebt u wellicht te weinig autoriteit in de markt!

11 Januari 2017

Autoriteit krijg je uiteraard niet zomaar van de één op de andere dag. Daar zit vanzelfsprekend een strategie achter. Toch zeg ik tegelijkertijd dat we niet te ‘ingewikkeld’ moeten doen over een dergelijke strategie. Het is géén Rocket Science. Sterker nog: iedere MKB-ondernemer, ieder bedrijf en natuurlijk ook elke ondernemende ZZP’er kan zijn ‘status’ in de markt vergroten..... (en daardoor meer verkopen)...

EXPERTISEBLOG: Snapshotmarketing is belangrijkste trend voor het MKB in 2017 (en meer trendtips voor het nieuwe jaar!)

27 December 2016

Nu de economische bedrijvigheid voelbaar in de allerhoogste versnelling staat, rekent het MKB zich al weer rijk. Toch mag dit niet een reden zijn om achterover te leunen. Want, op het gebied van bedrijfscommunicatie en marketing, zijn er belangrijke trends, die bepalen of u wel of niet van die toenemende economische bedrijvigheid profiteert. De belangrijkste is snapshotmarketing!