Bureau voor Marketing, Communicatie en Strategie
Nieuws, blogs en tips

Wat kost een tekstschrijver die superwaardevolle content creëert?
De excellente zakelijk blogger is een Pain In The Ass
Heel MKB’end Nederland weet wat het credo is: Content Is King. MKB’end Nederland is daarom altijd op zoek naar goede copywriters. Of bloggers. Maar, wat kosten deze eigenlijk?

Copywriters MOETEN u deze vraag stellen als ze uw blogs schrijven.
Zonder deze vraag, geen succesvol blog
We negeren even de SEO, SEA en andere zoekmachinemarketing-termen die van belang zijn als uw bedrijf of organisatie zakelijke blogs publiceert. Nú gaat het om iets wat nog veel belangrijker is.

Een goed zakelijk blog publiceren? Dat kost maar 19 euro!
En dit is dus geen grap!
U huurt een copywritende communicatieadviseur die voor u een blog schrijft. Het kost u nog geen 2 tientjes! Te bizar voor woorden!

Een zakelijk blog schrijven: kiest u voor impact of inspiratie?
Waar is uw doelgroep in de Customer Journey?
Als u op de website van uw organisatie (bijvoorbeeld in het MKB) zakelijke blogs publiceert, dan is het van belang om vooraf altijd één vraag te stellen: kiezen we met de tekst van het blog voor impact of voor inspiratie?

10 verbeterkansen voor het MKB bij het bouwen van een nieuwe website
Nooit meer dat horrorscenario (het kostte te veel geld, het duurde te lang en we kregen niet wat we vroegen!)
Het bouwen van een nieuwe website gaat nooit van een leien dakje. Maar waar ligt dat precies aan?

Upgrade uw oude blogs. Goed voor uw vindbaarheid in Google!
Evergreen Blogging is het marketingcredo!
Wist u dat de zakelijke blogs die u bijvoorbeeld een jaar geleden, of misschien zelfs langer geleden, publiceerde nog steeds relevant (kunnen) zijn. Daarom een interessante tip (al zeg ik het zelf): publiceer die blogs nog een keer! (= handig!)

Succesvol zakelijk bloggen: zijn de 5B’s wel verwerkt?
Business, Bijzonderheid, Behoefte, Beschermengel, Betrokken
Beschouw deze 5B’s als een extra hulp voor het eerstvolgende moment dat u – of uw marketing- of communicatiemedewerker – achter de laptop plaatsneemt om een blog te schrijven.

Scoren met een redactioneel artikel…. Kan dat?
Pas de 10% = 100%-regel toe!
Natuurlijk wilt u graag uw product, dienst of idee verkopen. Maar weet u….. Eigenlijk is de lezer (de potentiële klant!) daarin niet geïnteresseerd. Dat heeft invloed op de teksten van uw zakelijke blogs!