Crown Media bestaat 20 jaar!

Crown Media bestaat 20 jaar!

Helaas door Corona en Lockdown geen feestje: wel een VIDEOboodschap.


10 Oktober 2020

Op zaterdag 10 oktober bestaat Crown Media precies 20 jaar. Helaas kunnen we het niet vieren door alle beperkende maatregelen rondom het Coronavirus, maar... we hebben wel een videoboodschap!

NL slaapt door

NL slaapt door

TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (22 sept. 2020)


29 September 2020

Het lijkt een mooie overheidscampagne, maar werkt het? Ik heb het over 'NL leert door' waarbij Den Haag werkgevers stimuleert om hun werknemers cursussen en trainingen te laten volgen. Het antwoord is helder: Nee, het werkt niet.

Dit dus nooit zeggen tegen een klant of prospect.

Dit dus nooit zeggen tegen een klant of prospect.

Bijvoorbeeld in een acquisitiegesprek. Of in uw marketing en communicatie.


28 September 2020

Vermijd het gebruik van clichés of dooddoeners in uw marketing en communicatie. Zo simpel is de boodschap van dit blog. 

Snappen ZZP'ers wel dat het kabinet ze wil opvoeden?

Snappen ZZP'ers wel dat het kabinet ze wil opvoeden?

TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (8 sept. 2020)


14 September 2020

Complimenten voor mijn ouders. Zij wisten in de jaren '80 al welke belangrijke boodschap ze aan mij moesten meegeven!

Wát maakt ondernemers in het MKB geloofwaardig genoeg waardoor ze commercieel succesvol worden?

Wát maakt ondernemers in het MKB geloofwaardig genoeg waardoor ze commercieel succesvol worden?

7 interessante aandachtspunten om dat voor mekaar te krijgen!


12 September 2020

Geef een boost aan uw 'Credibility'!

Geen hysterische activisten op de werkvloer, graag

Geen hysterische activisten op de werkvloer, graag

TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (25 aug. 2020)


26 Augustus 2020

Tegenwoordig maakt de MKB'er een heldere keuze om zijn eigen reputatie veilig te stellen: nooit meer hysterische activisten op de werkvloer!

Vergroot de economische waarde van uw vakmanschap! (12 MKB-tips)

Vergroot de economische waarde van uw vakmanschap! (12 MKB-tips)

Meer marketing, meer communicatie en meer PR


19 Augustus 2020

Waarom doet u wat u doet? Waarom koos u voor het vak dat u nu uitoefent en waar u uw bedrijf van hebt gemaakt? En... verkoopt u uw eigen vakmanschap wel met een goed verhaal aan de markt?

Ondernemen in 2020, een sprong in het diepe?

Ondernemen in 2020, een sprong in het diepe?

TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (11 aug. 2020)


15 Augustus 2020

Soms deel ik in mijn Telegraafcolumns persoonlijke belevenissen, wat ik nu ook ga doen. Maar haak niet af: aan het slot van deze column verschijnt vanzelfsprekend de link naar ondernemerschap. Ik hoop, een inspirerende.