Bestaat het perfecte blog? (Ja, dat bestaat)

Bestaat het perfecte blog? (Ja, dat bestaat)

Zorg dat de ABCDEF in uw blog zijn verwerkt! (Alleen dán bent u op weg naar het perfecte blog!)


26 Juni 2019

Content is King! We weten het allemaal. Maar waar moet een Koninklijk Blog (lees: Het Perfecte Zakelijke Blog) minimaal aan voldoen om de scoringskans zo hoog mogelijk te krijgen?

Het versturen van een persbericht: 3 tips die u nergens anders las of hoorde

27 Mei 2019

Iedere organisatie die aan marketing en communicatie doet, is beslist bezig met het creëren van Free Publicity. Daarbij hoort o.a. het versturen van persberichten. We hebben 3 tips die u nergens anders las of hoorde.

Nederlanders boos over essay Baudet.

Nederlanders boos over essay Baudet.

Maar weet men wel wat een essay is?


22 Mei 2019

Wie de afgelopen dagen niet heeft meegekregen dat er ophef is over de uitspraken van Thierry Baudet, heeft onder een steen geleefd. Er is veel gedoe over een essay van Baudet. Iedereen heeft een mening. Maar, weten Nederlanders wel wat een essay is? En... dat je deze dus ook commercieel kunt inzetten om de doelgroep te overtuigen.

De grootste ergernissen van het CONTACT-formulier op een website

De grootste ergernissen van het CONTACT-formulier op een website

Beschouw contactformulier als een marketingkans!


02 Mei 2019

Natuurlijk hebt u een contactformulier op uw website. Maar wist u dat het contactformulier veel ergernissen oplevert? Een kort blogje hierover. Met natuurlijk een aantal aanbevelingen. Simpelweg als impuls voor uw marketing!

Zó meet u de impact van een blog

Zó meet u de impact van een blog

En dan hebben we het niet over clicks, conversie en leestijd


13 April 2019

Als u wilt toetsen of uw gepubliceerde zakelijke blog succesvol is, dan hoeft u eigenlijk maar één ding zeker te weten. Een week ná publicatie van uw zakelijke blog stelt u uw lezer namelijk een vraag. Het antwoord op die vraag bepaalt of het blog een succes was. 

Het grootste misverstand over de (bedrijfs)vlog

Het grootste misverstand over de (bedrijfs)vlog

U hoeft helemaal geen Steven Spielberg te zijn. Of Jennifer Aniston.


19 Maart 2019

Omdat veel ondernemers en bedrijven er nog niet aan willen, ruimen wij nu het grootste misverstand over het maken van een (bedrijfs)vlog uit de weg! (En dan gaan vloggen dus!)

Google: het maximum toegestaan aantal woorden in een zakelijk blog is:

22 Februari 2019

Wel of niet een lang blog publiceren? Haakt de lezer dan niet af? En, levert een lang blog - bijvoorbeeld met méér dan 800 woorden - nog wel rendement op? Is het slim om 2.000 woorden te publiceren?

Waarom laten bedrijven deze eenvoudige PR-kans te vaak liggen?

Waarom laten bedrijven deze eenvoudige PR-kans te vaak liggen?

"Nee, houden we niet zo van aandacht" (huh?)


23 Januari 2019

Wat willen ondernemers met hun bedrijven? Groei. Omzet. Nieuwe klanten. Meer bekendheid. Het zal u - als MKB'er - bekend in de oren klinken? Maar waarom laat u dan deze eenvoudige kans op positieve PR te vaak liggen?