SEO waarde van uw online content is niet het allerbelangrijkste!

SEO waarde van uw online content is niet het allerbelangrijkste!

Meer lezers voor uw zakelijke blogs? 4 belangrijke factoren die meetellen voor elke website!


12 Januari 2020

Als uw online content publiceert (zoals zakelijke blogs, vlogs en podcast) dan is de SEO belangrijk. Maar... het is niet het allerbelangrijkste!

TOP 7 BEST GELEZEN marketing- en communicatieblogs van 2019

TOP 7 BEST GELEZEN marketing- en communicatieblogs van 2019

Dé selectie voor 2020 op weg naar meer klanten, een hogere omzet en een grotere bekendheid.


08 Januari 2020

Traditioneel kijken we in de eerste helft van januari naar de best gelezen en meest gewaardeerde marketing- en communicatieblogs van het jaar 2019. We tellen af van 7 naar 1!

Meer overtuiging in uw blogteksten door foutwoorden weg te laten. Maar hoe?

19 December 2019

Meer stelligheid in de teksten van uw zakelijke blogs, zet zoden aan de dijk. Elimineer daarom de onnodige foutwoorden!

De MKB-ondernemer verspeelt zijn reputatie als hij deze vragen NIET kan beantwoorden

10 December 2019

Een ondernemer wil zijn goede reputatie houden, beschermen en verder uitbouwen. Maar hoe?

Wat kost een tekstschrijver die superwaardevolle content creëert?

Wat kost een tekstschrijver die superwaardevolle content creëert?

De excellente zakelijk blogger is een Pain In The Ass


21 November 2019

Heel MKB'end Nederland weet wat het credo is: Content Is King. MKB'end Nederland is daarom altijd op zoek naar goede copywriters. Of bloggers. Maar, wat kosten deze eigenlijk?

Copywriters MOETEN u deze vraag stellen als ze uw blogs schrijven.

06 November 2019

We negeren even de SEO, SEA en andere zoekmachinemarketing-termen die van belang zijn als uw bedrijf of organisatie zakelijke blogs publiceert. Nú gaat het om iets wat nog veel belangrijker is.

Een goed zakelijk blog publiceren? Dat kost maar 19 euro!

10 Oktober 2019

U huurt een copywritende communicatieadviseur die voor u een blog schrijft. Het kost u nog geen 2 tientjes! Te bizar voor woorden!

Een zakelijk blog schrijven: kiest u voor impact of inspiratie?

Een zakelijk blog schrijven: kiest u voor impact of inspiratie?

Waar is uw doelgroep in de Customer Journey?


03 Oktober 2019

Als u op de website van uw organisatie (bijvoorbeeld in het MKB) zakelijke blogs publiceert, dan is het van belang om vooraf altijd één vraag te stellen: kiezen we met de tekst van het blog voor impact of voor inspiratie?