De grootste ergernissen van het CONTACT-formulier op een website

De grootste ergernissen van het CONTACT-formulier op een website

Beschouw contactformulier als een marketingkans!


02 Mei 2019

Natuurlijk hebt u een contactformulier op uw website. Maar wist u dat het contactformulier veel ergernissen oplevert? Een kort blogje hierover. Met natuurlijk een aantal aanbevelingen. Simpelweg als impuls voor uw marketing!

Zó meet u de impact van een blog

Zó meet u de impact van een blog

En dan hebben we het niet over clicks, conversie en leestijd


13 April 2019

Als u wilt toetsen of uw gepubliceerde zakelijke blog succesvol is, dan hoeft u eigenlijk maar één ding zeker te weten. Een week ná publicatie van uw zakelijke blog stelt u uw lezer namelijk een vraag. Het antwoord op die vraag bepaalt of het blog een succes was. 

Het grootste misverstand over de (bedrijfs)vlog

Het grootste misverstand over de (bedrijfs)vlog

U hoeft helemaal geen Steven Spielberg te zijn. Of Jennifer Aniston.


19 Maart 2019

Omdat veel ondernemers en bedrijven er nog niet aan willen, ruimen wij nu het grootste misverstand over het maken van een (bedrijfs)vlog uit de weg! (En dan gaan vloggen dus!)

Google: het maximum toegestaan aantal woorden in een zakelijk blog is:

22 Februari 2019

Wel of niet een lang blog publiceren? Haakt de lezer dan niet af? En, levert een lang blog - bijvoorbeeld met méér dan 800 woorden - nog wel rendement op? Is het slim om 2.000 woorden te publiceren?

Waarom laten bedrijven deze eenvoudige PR-kans te vaak liggen?

Waarom laten bedrijven deze eenvoudige PR-kans te vaak liggen?

"Nee, houden we niet zo van aandacht" (huh?)


23 Januari 2019

Wat willen ondernemers met hun bedrijven? Groei. Omzet. Nieuwe klanten. Meer bekendheid. Het zal u - als MKB'er - bekend in de oren klinken? Maar waarom laat u dan deze eenvoudige kans op positieve PR te vaak liggen?

Alleen dít maakt een persbericht interessant voor de media

Alleen dít maakt een persbericht interessant voor de media

(En het is goed voor uw omzetpotentie)


27 December 2018

Is uw persbericht wel spectaculair genoeg? Heeft uw persbericht wel genoeg scoringskansen? Wel... dít maakt een persbericht pas écht interessant voor de media. En, het is goed voor uw omzetpotentie!

Zelfs een bizar slecht geschreven blog kan succesvol zijn!

05 December 2018

Zelfs een bizar slecht geschreven blog, kan succesvol zijn. En dat is goed nieuws voor iedere ondernemer die elke keer weer zit te ploeteren op dat stukje tekst...

Scoren met een zakelijk blog: maak gebruik van de 3 verschillende vormen van actualiteit!

22 Oktober 2018

Een goed zakelijk blog moet rendement opleveren. Bewijs uw deskundigheid in dat blog door de 3 verschillende vormen van actualiteit in te zetten in uw slimme blogstrategie.