Wát maakt ondernemers in het MKB geloofwaardig genoeg waardoor ze commercieel succesvol worden?

Wát maakt ondernemers in het MKB geloofwaardig genoeg waardoor ze commercieel succesvol worden?

7 interessante aandachtspunten om dat voor mekaar te krijgen!


12 September 2020

Geef een boost aan uw 'Credibility'!

Vergroot de economische waarde van uw vakmanschap! (12 MKB-tips)

Vergroot de economische waarde van uw vakmanschap! (12 MKB-tips)

Meer marketing, meer communicatie en meer PR


19 Augustus 2020

Waarom doet u wat u doet? Waarom koos u voor het vak dat u nu uitoefent en waar u uw bedrijf van hebt gemaakt? En... verkoopt u uw eigen vakmanschap wel met een goed verhaal aan de markt?

Ondernemen in 2020, een sprong in het diepe?

Ondernemen in 2020, een sprong in het diepe?

TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (11 aug. 2020)


15 Augustus 2020

Soms deel ik in mijn Telegraafcolumns persoonlijke belevenissen, wat ik nu ook ga doen. Maar haak niet af: aan het slot van deze column verschijnt vanzelfsprekend de link naar ondernemerschap. Ik hoop, een inspirerende.

Familieleden van zzp’ers, help!

Familieleden van zzp’ers, help!

TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (28 juli 2020)


30 Juli 2020

Veel zzp’ers wachten nu in spanning af of het kabinet de Tozo gaat verlengen naar fase 3. Áls dat gebeurt, dan zou deze coronasteun uitsluitend moeten worden gegeven aan zzp’ers met weinig eigen vermogen.

Waarom persberichten er in 2020 anders uitzien dan in 2015! Vergroot uw kans op Free Publicity!

Waarom persberichten er in 2020 anders uitzien dan in 2015! Vergroot uw kans op Free Publicity!

Media-aandacht voor uw bedrijf is een onderdeel van uw marketingstrategie!


22 Juli 2020

Een persbericht anno 2020 kan niet zonder een online strategie.

En, de beste opdrachtgever van Nederland is!

En, de beste opdrachtgever van Nederland is!

TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (14 juli 2020)


20 Juli 2020

Eigenlijk heb ik nooit zo veel op gehad met dergelijke trofeeën maar er zijn verrassend genoeg wél bedrijven, die een dergelijke titel niet zou misstaan.

Bescheidenheid siert de MKB’er (nu)

Bescheidenheid siert de MKB’er (nu)

TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (30 juni 2020)


09 Juli 2020

Vaak verbaas ik me over ondernemers die géén publieke aandacht voor zichzelf of hun bedrijf willen. Onbegrijpelijk. Tóch ben ik in de afgelopen weken wat geschoven in opinie ten aanzien van het creëren van Free Publicity en gratis aandacht voor jezelf.

Ik leg het u uit.

U bent MKB'er en u wilt meer omzet? Prima! Maar, weet dan wel het verschil tussen DIRECTE en INDIRECTE blogs!

03 Juli 2020

Maakt u in uw marketingcommunicatie wel gebruik van indirecte blogs? We hopen van wel. Want, juist indirecte blogs kunnen onverwacht nieuwe doelgroepen aanboren.