Bureau voor Marketing, Communicatie en Strategie

Adviesbureau voor het MKB dat geen eigen marketingafdeling heeft of waar marketing en communicatie er een beetje bij worden gedaan.

Nieuws, blogs en tips

Hoe vaak moet je bloggen in het MKB?

Vergroot de kans op commercieel rendement
Succesvol zakelijk bloggen in het MKB met rendement. Als u commerciële ambities hebt, dan is het verstandig om daarmee aan de slag te gaan. Maar ja, hoe vaak moet je iets publiceren?

Lees verder »

Bestaat het perfecte blog? (Ja, dat bestaat)

Zorg dat de ABCDEF in uw blog zijn verwerkt! (Alleen dán bent u op weg naar het perfecte blog!)
Content is King! We weten het allemaal. Maar waar moet een Koninklijk Blog (lees: Het Perfecte Zakelijke Blog) minimaal aan voldoen om de scoringskans zo hoog mogelijk te krijgen?

Lees verder »

Nederlanders boos over essay Baudet.

Maar weet men wel wat een essay is?
Wie de afgelopen dagen niet heeft meegekregen dat er ophef is over de uitspraken van Thierry Baudet, heeft onder een steen geleefd. Er is veel gedoe over een essay van Baudet. Iedereen heeft een mening. Maar, weten Nederlanders wel wat een essay is? En… dat je deze dus ook commercieel kunt inzetten om de doelgroep te overtuigen.

Lees verder »

Zó meet u de impact van een blog

En dan hebben we het niet over clicks, conversie en leestijd
Als u wilt toetsen of uw gepubliceerde zakelijke blog succesvol is, dan hoeft u eigenlijk maar één ding zeker te weten. Een week ná publicatie van uw zakelijke blog stelt u uw lezer namelijk een vraag. Het antwoord op die vraag bepaalt of het blog een succes was.

Lees verder »