EXPERTISEBLOG: Ik ben een Mystery Shopper

EXPERTISEBLOG: Ik ben een Mystery Shopper

En het gaat vaak mis in het MKB


10 Juni 2018

Enkele weken geleden trad ik voor de 100e keer als Mystery Shopper op. Ik bezocht een winkel ergens in het midden van het land. Mijn conclusie? Het MKB komt vaak gedane beloftes niet na. (Au!)

EXPERTISEBLOG: Hoe bewijzen bedrijven en ondernemers dat ze waardevol zijn?

29 Mei 2018

Organisaties in het MKB zijn pas commercieel succesvol als ze één ultieme formule toepassen. Opvallend dat nooit eerder iemand het heeft gehad over de formule W + W = W.  

EXPERTISEBLOG: Geloofwaardigheid is uw enige concurrentievoordeel

30 April 2018

Er is maar één aspect in de marketing en bedrijfscommunicatie van organisaties in het MKB dat ongekend relevant is en dat is geloofwaardigheid.

EXPERTISEBLOG: De 10 absolute NO GO's voor een zakelijke website

04 April 2018

We maken het u makkelijk vandaag in dit expertiseblog. We hebben nl. de 10 No Go's op een rijtje gezet die nu - anno 2018 - écht niet meer kunnen op een bedrijfswebsite. Een mooie checklist dus voor het MKB, gewoon om even af te vinken.

EXPERTISEBLOG: Waarom de digitale nieuwsbrief ineens weer aan populariteit wint...!

21 Maart 2018

De digitale nieuwsbrief wint voor het MKB weer nieuwe marketingwaarde. Met dank aan het geklungel van het onbetrouwbare Facebook.

EXPERTISEBLOG: 20 mogelijke openingszinnen van een blog om op gang te komen met dat blog

09 Maart 2018

Het MKB begrijpt dat het publiceren van blogs tegenwoordig een must is. Medewerkers hebben echter één belangrijke vraag: 'Hoe begin ik eigenlijk een blogpost?'

EXPERTISEBLOG: Te vaak verkeerde argumenten voor nieuwe website

EXPERTISEBLOG: Te vaak verkeerde argumenten voor nieuwe website

Het belangrijkste argument voor het bouwen van een nieuwe website wordt bijna nooit genoemd...


08 Februari 2018

Kort geleden vroeg ik drie bedrijven wat voor hen de onderliggende redenen waren om een nieuwe website te laten bouwen. Ik schrok van de antwoorden...

EXPERTISEBLOG: Hoeveel woorden bevat een goed zakelijk blog maximaal?

EXPERTISEBLOG: Hoeveel woorden bevat een goed zakelijk blog maximaal?

Is een blog van 2.000 woorden nog leesbaar?


25 Januari 2018

Elke MKB-ondernemer die zelf zijn blogs schrijft en publiceert, vraagt het zich elke keer wéér af (met een diepe zucht): hoe lang mag mijn blog eigenlijk maximaal zijn?