Wanneer applaudisseert Rutte voor mij?

Wanneer applaudisseert Rutte voor mij?

TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (2 juni 2020)


03 Juni 2020

Natuurlijk ben ik, net als ieder ander mens, best gecharmeerd van een complimentje zo af en toe. Maar zo niet, dan lig ik er geen seconde wakker van. Hoewel ik me tóch afvraag: wanneer applaudisseert Mark Rutte voor mij?

Als MKB-ondernemers niet weten wat ze in hun zakelijke blogs moeten schrijven: hoe komt dit?

16 Mei 2020

De verklaring voor het ontbreken van inspiratie is vaak niet zo heel ingewikkeld...

Waarom het MKB jaloers kan zijn op IKEA: klanten staan ná de Lockdown in de rij omdat ze willen kopen... bij IKEA!

28 April 2020

Na Lockdown meteen naar de IKEA. Bizar? Verrassend? Of, logisch? Waarom staan klanten bij u (niet) in de rij?

Zakelijk bloggen is net als beleggen op de beurs: uiteindelijk is er rendement!

Zakelijk bloggen is net als beleggen op de beurs: uiteindelijk is er rendement!

Met strategie op weg naar groei voor de lange termijn


20 April 2020

U wilt met uw bedrijf toch meer verkopen? Een hogere omzet halen? Of, op z’n minst een grotere bekendheid toch?

De strategische communicatiefout van Minister Hugo de Jonge (en wat het MKB daarvan kan leren)

07 April 2020

In dit blog lees je de 7V's van excellente crisiscommunicatie met als doel om mogelijke (verdere) schade te beperken c.q. het liefst te elimineren. 

Vraag voor het MKB: mag je profiteren van coronavirus in eigen marketing en communicatie?

30 Maart 2020

The Show Must Go On. Maar is dat zo? Kan het MKB het zich permitteren om in de marketing en communicatie 'gebruik' te maken van het coronavirus?

Mag het MKB van werknemers eisen dat ze zich tijdens coronacrisis meer als ambassadeur gedragen?

25 Maart 2020

Mag je jouw werknemers verplichten om op Social Media reclame te maken voor jouw bedrijf? 

Marketing: vergeet de USP. Het gaat om de USU.

Marketing: vergeet de USP. Het gaat om de USU.

Op weg naar meer klanten en een hogere omzet!


20 Februari 2020

Ambitieuze bedrijven proberen altijd hun USP (Unique Selling Points) te definiëren. Prima! Maar... eigenlijk gaat het om de USU. Ten minste, als u uw kans wilt vergroten op meer klanten en een hogere omzet!