15 Augustus 2020
Soms deel ik in mijn Telegraafcolumns persoonlijke belevenissen, wat ik nu ook ga doen. Maar haak niet af: aan het slot van deze column verschijnt vanzelfsprekend de link naar ondernemerschap. Ik hoop, een inspirerende.
30 Juli 2020
Veel zzp’ers wachten nu in spanning af of het kabinet de Tozo gaat verlengen naar fase 3. Áls dat gebeurt, dan zou deze coronasteun uitsluitend moeten worden gegeven aan zzp’ers met weinig eigen vermogen.
Waarom persberichten er in 2020 anders uitzien dan in 2015! Vergroot uw kans op Free Publicity!
Media-aandacht voor uw bedrijf is een onderdeel van uw marketingstrategie!
22 Juli 2020
Een persbericht anno 2020 kan niet zonder een online strategie.
20 Juli 2020
Eigenlijk heb ik nooit zo veel op gehad met dergelijke trofeeën maar er zijn verrassend genoeg wél bedrijven, die een dergelijke titel niet zou misstaan.
09 Juli 2020
Vaak verbaas ik me over ondernemers die géén publieke aandacht voor zichzelf of hun bedrijf willen. Onbegrijpelijk. Tóch ben ik in de afgelopen weken wat geschoven in opinie ten aanzien van het creëren van Free Publicity en gratis aandacht voor jezelf.
Ik leg het u uit.
U bent MKB'er en u wilt meer omzet? Prima! Maar, weet dan wel het verschil tussen DIRECTE en INDIRECTE blogs!
Word geloofwaardiger bij uw doelgroepen!
03 Juli 2020
Maakt u in uw marketingcommunicatie wel gebruik van indirecte blogs? We hopen van wel. Want, juist indirecte blogs kunnen onverwacht nieuwe doelgroepen aanboren.
#BusinessLivesMatter belangrijker dan #BlackLivesMatter
TELEGRAAFCOLUMN Jerry Helmers (16 juni 2020)
16 Juni 2020
Het superleuke van zelfstandig ondernemerschap is dat je doet wat je wilt doen. Maar schijn bedriegt. Uiteindelijk zit elke ondernemer in een keurslijf gevangen.
De homepage van een website bestaat helemaal niet!
Alstublieft; uw eyeopener om bezoekers langer op uw site te houden!
15 Juni 2020
Het is het grootste misverstand bij de bouw van een website en het verzorgen van de copywriting daarvoor; de homepage. Want... die bestaat helemaal niet!