EXPERTISEBLOG: Wat kost een tekstschrijver?

EXPERTISEBLOG: Wat kost een tekstschrijver?

De excellente tekstschrijver is een Pain In The Ass


29 November 2017

Heel MKB'end Nederland begrijpt zo langzamerhand (eindelijk) het credo: Content Is King. En, heel MKB'end Nederland is op zoek naar goede tekstschrijvers. Maar, wat kost een tekstschrijver eigenlijk?

EXPERTISEBLOG: De 20 top-ergernissen van bloglezers

EXPERTISEBLOG: De 20 top-ergernissen van bloglezers

Doe het beter met uw eigen zakelijke blogs!


08 November 2017

Wat een verschil in kwaliteit tussen al die blogs op het internet. Van prikkelende inspiratie tot aan platte irritatie. En, over dat laatste heb ik het graag even met u in dít blog!

EXPERTISEBLOG:: Hoe genereert u meer ROI met een zakelijk blog?

EXPERTISEBLOG:: Hoe genereert u meer ROI met een zakelijk blog?

Meer effectiviteit met uw zakelijke hersenspinsels


19 Oktober 2017

De vraag hoe u méér ROI (Return On Investment) genereert op de publicatie van een zakelijk blog, is - verrassend genoeg - niet de juiste vraag. De enige vraag die u zichzelf moet stellen is hoe u méér ROI genereert met uw complete blogstrategie!

(VIDEO) -- Crown Media bestaat 17 jaar

(VIDEO) -- Crown Media bestaat 17 jaar

"Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes te benoemen..."


08 Oktober 2017

Op dinsdag 10 oktober 2017 bestaat Crown Media precies 17 jaar. Er was ineens een verrassend vlog! De 74-jarige moeder van Jerry Helmers spreekt zich uit en benoemt bovendien een verbeterpuntje...

EXPERTISEBLOG: Verwerkt u de 6 D's van DRAAGVLAK wel in uw zakelijke blogs?

EXPERTISEBLOG: Verwerkt u de 6 D's van DRAAGVLAK wel in uw zakelijke blogs?

Zo ja, dan raakt u écht in gesprek met de markt!


04 Oktober 2017

Elk zakelijk blog of redactioneel artikel over u, uw bedrijf en/of uw producten en diensten moet' de 6 D's van DRAAGVLAK in zich hebben om de kans op (acquisitie)succes te vergroten. 

EXPERTISEBLOG: Wanneer is een verkoopargument aanvaardbaar?

18 September 2017

Iedere MKB'er communiceert met doelgroepen. Het einddoel? Verkopen uiteraard! Er worden volop argumenten ingezet om die doelgroepen te overtuigen, maar wanneer is een verkoopargument aanvaardbaar? (= geloofwaardig?)

EXPERTISEBLOG: De 6 kenmerken van de excellente communicatieadviseur die bedrijven écht verder brengt.

EXPERTISEBLOG: De 6 kenmerken van de excellente communicatieadviseur die bedrijven écht verder brengt.

Meer omzet, meer bekendheid, een betere profilering, een groter marktaandeel...


06 September 2017

Dit is wat elke MKB-organisatie wil weten... Wát zijn de kenmerken van een (excellente) communicatieadviseur?

EXPERTISEBLOG: Meer verkopen? Maak een keuze tussen objectieve of subjectieve verkoopargumenten!

21 Augustus 2017

Wat is het meest effectieve verkoopargument in uw online en offline marketing?