01 Juli 2021
Jawel hoor... weer een blogje over het begrip 'klantbeleving' in het MKB. Blablabla... het zal allemaal wel. Maar... hebt u wel eens gedacht aan de C van CARE uit de MarketingCode?
Bericht voor bedrijven die de regenboogvlag gebruiken: veel homo’s en lesbina’s hebben er geen behoefte aan
Want... praatjes vullen geen gaatjes.
15 Juni 2021
Er zijn namelijk nogal wat afbreukrisico's!
Als u deze 3 dingen NIET in uw zakelijke blog verwerkt, dan is publicatie zinloos
Laat het schip op weg naar meer omzet niet stranden!
28 Mei 2021
Dit is best belangrijk voor het MKB om te weten want... u wilt toch dat uw zakelijke content op uw website rendeert?
De TOP 7 van 2021: hoe (en waar) communiceren bedrijven in het MKB het meest succesvol hun content?
Waar plaatst u de juiste (commerciële) informatie voor uw doelgroepen?
12 Mei 2021
Wáár kan het MKB het beste de eigen boodschap overbrengen?
3 oorzaken waarom een marketingplan niet tot het gewenste resultaat leidt
Commitment, Casus en het Causaal verband!
26 April 2021
Leuk dat marketingplan! Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit plan zoden aan de dijk zet. Maar, waarom lukt dit niet altijd?
Wat is het verschil tussen een tekstschrijver en een tekstschrijver?
We hebben een aantal belangrijke verschillen op een rijtje gezet!
13 April 2021
Het is dé vraag in het MKB. Zeker voor die ondernemers die zich afvragen hoe ze een groter bereik creëren, meer bekendheid krijgen, een betere profilering en structurele omzetgroei.
06 April 2021
Hoe de op Twitter alom bekende @PrachtNegerin ons allen weer een beetje hoop gaf! - Plots bleek zij het symbool van ouderwetse Hollands Glorie. Zij bewees ondubbelzinnig dat er toch wél realistische normale mensen in Nederland wonen op wie de hysterie nog geen vat heeft gekregen.
30 Maart 2021
In een marketingbeleid dat rendeert behoort een Cheerleader-strategie te zitten. Zo simpel is het. Maar ja, wát is dit eigenlijk? Belangrijk om daar in het MKB iets mee te doen!