Bureau voor Marketing, Communicatie en Strategie
Nieuws, blogs en tips

Wel eens aan deze vorm gedacht bij het zakelijk bloggen in het MKB? De open brief!
Wedden dat het je nu wel lukt om een stukje tekst te schrijven!
Moeite om op gang te komen bij het schrijven van een relevant zakelijk blog? Snappen we. Daarom hebben we een tip…

Is het PR-technisch verstandig als een bedrijf laat zien dat het vluchtelingen uit Oekraïne helpt?
NEE, het kán ook tegen je gaan werken!
Natuurlijk vinden we dat we echte oorlogsvluchtelingen uit Oekraïne moeten helpen als ze in Nederland aankomen. Maar, moet je daar als bedrijf ook een PR-voordeel uit halen?

Stel: er bevindt zich een ‘Marc Overmars’ in jouw bedrijf. Hoe pak je de crisiscommunicatie aan?
Dit kan namelijk ieder bedrijf of organisatie overkomen: regeren is dus vooruitzien!
Het zal je maar gebeuren. Veel gedoe met impact op je (bedrijfs)imago. Wat te doen?

Hoe kun je je eigen medewerkers veel meer een zichtbare ambassadeur van je bedrijf laten zijn?
Laat ze hun eigen expertise delen! Ga bloggen!
Het zijn de ‘hoofdbrekens’ van veel ondernemers en bedrijven in het MKB: waarom willen (?) de eigen medewerkers niet altijd een zichtbare ambassadeur van het bedrijf zijn?

In 2022 meer contextmarketing voor het MKB
Elke ondernemer moet de ontwikkelingen in de samenleving meer dan ooit kunnen duiden.
De wereld draait door. Maar… het gaat anno 2022 niet van een leien dakje. Ondernemers weten er alles van. Maar ja, hoe gaat een ondernemer hiermee om?

De serieuze marketing- en communicatietrends voor het MKB in 2022: overleven wordt ingewikkelder
Dit blog gaat NIET over technische ontwikkelingen
Geen enkel bedrijf ontkomt aan essentiële (maatschappelijke) ontwikkelingen. Wat is uw marketingantwoord in 2022?

De winterboekentips van Crown Media!
Een ondernemer wil de wereld immers toch een beetje beter begrijpen?
Succesvolle ondernemers en bedrijven laten zich inspireren. Lezen is het credo! Daarom hebben we drie superleuke boekentips voor de winter op een rijtje gezet!

Marketing en communicatie: hoe organiseert u uw Call-To-Action?
Verleid uw gesprekspartner altijd naar de volgende stap in de Customer Journey
In dit blog een aantal nuttige handvatten om uw CTA’s slimmer en strategischer vorm te geven. Zowel voor de Online-CTA als de Offline-CTA.